over and out

Lovet är snart slut. Om minde än 24 timmar sitter jag i en skolbänk igen, men det ska faktiskt nästan bli kul... Igår hade jag basket igen, och vi sprang j*vligt mkt.. Dessutom kändes det värre eftersom att alla hade rester av kalkon och annan mat i magen. Men det var ganska kul ändå.. Black Friday var intressant, jag köpte inte så mycket, men det var ganska kul att se, hur folk rusade mot sakerna, och nästan började slåss om de bästa dealen. Vi gick ju upp ganska tidigt, men kom hem före 11 på morgonen. Lite konstig känsla.

Det mest underhållande ifrån fredags hände när vi stog utanför en affär som inte hade öppnat än, och en dörr öppnades in. Utanför den dörren fanns det ingen kö, så alla började springa mot dörren, inklusive jag och min familj.
mamma: det påminnde lite om när Jimmy Choo kollektionen släpptes på H&M...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0