shortie

YAY ännu en kort skolvecka! jag älskar det här! Men det är mycket annat som ska hända på tre dagar. Labbrapport, uppsats, basket (måste börja träna... tryouts är nästa vecka) sen i helgen ska jag nog till eugene, där min volleybollsyster har state championship med vårt lag!! hoppas det går bra för dem, skolan behöver en vinst...

Idag har jag varit på baset - open gym, och tränat på att skjuta med bollen. jag har också fått all info inför basket säsongen. Nu ska jag titta om början på filmen som ska analyseras innan onsdag, det är några passager jag måste se om i den. sen är det sängen som väntar...

Alice: just nu är det kallt här, vi hade frost på gräsmattan imorse, men för bara några dagar sen satt jag och kollade på en fotbollmatch i t-shirt. jättekonstigt. sen är det oftast mycket kallare på morgonen också...

Kommentarer
Postat av: Alice j

Hej!

Ok. men skönt att det varit varmt ganska länge om mon jämför med här.

Det snöa idag här i Göteborg!!

2010-11-09 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0