Sova? / jackor

Det enda jag vill göra just nu är att sova... that's a first right? och klockan är bara 19.20... Men imorrn så har jag basketträning kl 8-10. Ja. På morgonen. På ett lov. Men vi ska väl se om man kan hitta på något lite roligt efteråt, typ åka till Bend... shoppa lite?

Jag behöver en vinterjacka. Vet inte vilken sort dock..
praktisk - opraktisk
moderiktig- vanlig
sticka ut - inte sticka ut
hmmm
Vad tycker ni?

jackorna kommer ifrån forever 21, hollister, american eagle, abercrombie och north face


Kommentarer
Postat av: mormor

Gissa vad mormor tycker? Varm och praktisk.

Kl. närmar sig 6 på morgonen alltså ska duscha och

göra mig i ordning för att åka till Paris. Här är det snöfall och vinter.

2010-11-23 @ 05:36:49
Postat av: Pa

Igår var det kallt här och jag tog fram en varm jacka, halsduk o handskar och det var otroligt skõnt att inte frysa i snålblåsten så Jjag röstar på.en varm, snygg jacka typ Canada goose Pa

2010-11-23 @ 07:30:12
Postat av: anna

Haha, jag håller med pappa!

2010-11-23 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0