T-shirt

Jag är som sagt manager för soccerlaget. Vilket innebär att jag hämtar vatten åt dem. Iprincip. Mitt smeknamn är "watergirl"...  Nu i helgen ska vi åka på en lång resa för playoffs. Jag tror att jag ska följa med. Men då borde jag ju ha en tröja som matchar mitt lag, och som visar vem jag är. Därför har jag och några kompisar designat en tröja till mej på våran online shop. Den är väldigt charmig. Frågan är bara, vilken färg ska jag ha den i tycker ni? Om ni inte visste det så är skolans färger guld och blå, och maskoten är en cowboy....





vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Godmorgon godmorgon här är kl snart 07. Jag tycker stt du ska välja den blå tröjan då syns du mycket bättre och det är trevligt med lite färg.

Kramar mormor.

2010-11-02 @ 06:46:09
Postat av: Pa

Hej Just nu sitter vi på St pancreas och väntar på tåget efter en bra helg I London (kanske lite för mycket shopping för mig), jag röstar på den blå. PA

2010-11-02 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0