TURKEY HOLIDAY!

ÄNTLIGEN ÄR JAG LEDIG! i en vecka. fantastiskt är vad det är... Speciellt eftersom att L var här igår, och försökte förstöra våra liv igen. Visst, det är hennes jobb att komma och prata med oss, men helt seriöst, vi skulle klara oss mycket bättre utan henne. några av mina utbytiskompisar här nere ska få nya familjer, och eftersom att L inte gör sitt jobb ordentligt, och inte hittar några åt oss så får vi/de göra det själva. Och sen när familjerna träffar L, så blir de genast tveksamma, eftersom att hon är som hon är. Det finns inte så mycket att göra åt det, men så är det iaf.

Jag kom nyss hem ifrån basketträningen, och är liiiiite trött nu... Men det blir roligare och roligare, och jag kan verkligen se en förbättring (inte SÅ svårt eftersom att jag var helt urusel, och nu bara är dålig på det).

Btw, jag har nu börjat vandra omkring med ispåsar ständigt. En muskel i mitt ben har troligen blivit lite sträckt, inget allvarligt, men tillräckligt för att det ska göra riktigt ont när jag springer och går. Lösningen? Is i 20 min, värme 20 min, is 20 min, den närmsta timmen efter träningen. Ja det är så vi gör det i USA. Och det bådar ju gott för framtiden att jag efter en veckas träning börjar isa.

Så nu idag ska jag: städa , tvätta, stretcha, isa, inte göra läxor, och baka. Sen ikväll så ska jag på en wrestling fundraiser.

Senare i veckan ska jag: åka till redmond och fira lillasyrran som fyller 12, träna basket, isa, göra läxor, shoppa saker till basketen, se på HP 7 (ofc!!!), äta turkey och annan thanksgiving-mat, gå på black friday, träna mer basket, och sova. Och kanske lite andra saker. Typ åka till Bend ngra gånger... det ska nog bli bra..

nej jag har inte bestämmt mej gällande basket än. och tack pa för alla uppmuntrande kommentarer pfff


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hur många dagar har du varit i USA nu och hur många skoldagar? Du verkar mest vara ledig.

Bra Sofia att du kämpar på och försöker med basketen konditionen blir bara bättre och bättre.

Kram.

2010-11-21 @ 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0