kyla

Här sitter jag, en söndag morgon och gör ingenting. Ivanliga fall skulle det vara sorgligt, men idag så bryr jag mej inte. Det är faktiskt ganska trevligt att inte göra något. Speciellt eftersom att det inte finns något jag borde göra egentligen.

Det är rejält kallt i P-ville just nu. Det har iof inte snöat hos oss, men om man åker tio minuter upp i bergen så snöar det.
Mamma och pappa verkar inte vilja skypa med mej... antar att de sitter i bilen påväg hem från etretat eller något sånt. To bad for them. Vi får prata någon annan dag. Istället roar jag mej med att titta på klänningar till Winterformal och Prom. det är helt okej också...

Vad jag vet gällande klänning är att jag inte vill ha något i ett för blankt eller glansigt material. Och jag vill nog helst ha en blå, en ljusrosa (gammelrosa) eller en annan färg. Snart är det dags att börja leta klänning känner jag... Frågan är väl HUR formellt det ska vara...


fast egentligen vill jag ha klänningen jag provade innan jag åkte, ifrån NAFNAF...

Kommentarer
Postat av: Ma

Sist jag var pa Naf Naf fanns den ,vill du att jag ska kolla igen...?

2010-11-23 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0