Vad är det för en dag?

Idag ( för vissa av er ) är en väldigt speciell dag. Min lillasyrra blir nämnligen 14 år idag. Eller, enligt min tid är det 4 timmar kvar, men där hon är fyller hon år just nu.  Så jag vill passa på att önska henne jättemycket grattis eftersom att jag inte är där.
Anna: när du kommer hem kommer det ligga en liten lapp som leder till ett paket på posten. Det mesta av sakerna där i är till dej. Men du kommer faktiskt inte få öppna det. Eller, det är väl upp till er att bestämma, men några saker kanske borde slås in först. Vad vet jag. Iallafall. Hoppas du har en toppenfödelsedag i London. Shoppa massor, och allt sånt. Jag saknar dej jättemycket, massvis med kramar!!!!!





GRATTIS LILLA PLUTT!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, vad snällt av dej! Dagen har varit helot ok, men den hade nog varit bättre om du hade varit med... Saknar dig massor med!!! Ser fram emot Att se vad som ligger I paketet...



Tusen kramar<3

2010-11-02 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0