A HARD DAY'S NIGHT

Lots of stuff is done. Lots of stuff is left to do. Helst vill jag krypa ihop till en boll med en filt över mej. Det är kallt på natten nämnligen. och jag är trött. Men först måste jag göra lite läxor, däribland analysera lite av en film - out of africa. " how is the setting (africa) portrayed as a character " är frågeställningen. Toppen helt enkelt

I fredags kväll var jag hos Lara, och Ana var också där. Vi hade det toppen, och kollade bla. på den här trevliga filmen vi ska analysera. I lördags kom jag hem runt 5, och slappade här i en halvtimme tills familjen kom. Iof slappade jag efter att de kommit hem också ... 

Idag har jag gjort massor, eller nästan iallafall. Jag har slappat hela morgonen, kollat på 4 avsnitt Heros. Jag skypade lite med familjen, och sen fick jag panik när jag trodde att jag inte skulle kunna ta mej till powderpuff träningen. Som tur var kom barbara och hämtade mej... Så jag spelade football i 2 timmar, och sen dansade vi i 2 timmar till airband. Sen kom jag hem , åt lite quesadillas, och började kolla på en ny säsong av 24, vilket är familjens favorit tvserie. Och nu sitter jag här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0