Död

Jag är jättetrött efter att ha spelat football. Men kul var det. Snälla Nagina filmade det mesta med min kära lilla flip, så i helgen kan ni nog förvänta er en liten film... Jag har inga bilder just nu. Men det kommer senare.

Spoiler alert : jag blir tacklad, och våra cheerleaders misslyckas stort...

Juste. Seniors vann , men det var riktigt nära där på slutet. Om vi inte hade misslyckats med att kasta bollen mellan benen när vi var 10 m från mållinjen hade det kanske slutat annorlunda. Och jag hade kanske gjort en touchdown då. Aja, gjort är gjort. Men det var riktigt kul. Om football fanns som en tjejsport skulle jag definitivt göra det...

Sen fick jag ett paket också. Ifrån hollister, så nu tror jag min födelsedag är slut. Iallafall nästan. Och imorrn ska jag nog åka till portland tillsammans med soccer-teamet, vi har en bortamatch, och jag är ju managern.... Och på freda händer allt annat.. Men jag vet inte hur jag ska klä ut mej imorrn däremot. Temat är techno. Easy peasy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0