En vecka senare

För 9 dagar sen fyllde jag år. Tack så mycket för alla gratulationer, presenter och andra små saker som jag har fått. I princip har jag firat min födelsedag under en veckas tid. Minst. Det sista paketet (tror jag iaf) jkom fram i förrgår. Det första kom några dagar före födelsedagen. Men jag öppnade faktiskt inte själva presenten däri förräns när det blivit den 7 oktober i Paris. Annars var det coolt att bli firad under 33 timmar....

Vad fick jag då?
från familjen därhemma :
- rutig stjorta från Hollister
- grön väska från hollister   
- läppglans
- Flip camcorder
- tröja från les petites
- syskonfotot
från värdfamiljen:
- en prineville tröja...
- godis av olika slag
- presentkort på populär affär här i stan
- andra småsaker
från sverige:
- svenskt godis & tidningar  - tack jonas, hanna, erik och greta!!!
- money - tack mormor & morfar
från mej själv:
- skoltröjan
- ett student body card, så att jag kan gå på matchermat gratis
- ett löfte om att shoppa loss någon helg.

och.. sist men inte minst ett par brasilianska flipflops från barbara :D

look for yourselves





förresten : tycker ni inte att min garderob har blivit väldigt rutig sen jag kom hit?





Kommentarer
Postat av: Pa

Du glömde fantastiskt fina Sverige hatten, kram Pa

2010-10-17 @ 10:00:02
Postat av: amanda

varför bor du i Paris annars? ;) asså konstig fråga men kan vara kul att veta(:

2010-10-17 @ 17:59:38
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0