...

I'm alive! När man börjar få meddelanden från sina föräldrar om att man borde uppdatera bloggen innebär det att man inte hört av sej som de önskar. men det är ju så mycket annat som händer. Det var trots allt homecoming-week i skolan, och läxorna finns alltid där. ( och ma-pa, det tar längre tid att skriva ett inlägg än ni tror... speciellt om det ska vara bilder i det)

Anyways, idag har jag bara slappat här hemma, medans familjen var iväg på en volleyboll turnering. Jag har plockat i rummet, och funderat på hur jag ska ha det så att jag gillar det mer, och så att jag har kontroll över vart sakerna befinner sej. Det är visserligen långt ifrån klart, men ändå.

Imorrn ska vi till Matthews football game, Jag förstår mycket bättre nu när jag faktiskt har spelat det själv... Sen ska vi på octoberfest i v-mormor och v-morfars kyrka. Sen ska jag plugga, och fixa klart i rummet. Och sen sova, sen gå till skolan utan några roliga saker som händer...



miss it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0