.

Imorrn är en ny dag. Tack och lov. Jag har varit för trött för att kunna göra något som jag ville idag. Istället har jag levt på socker. Men imorrn ska det bli bättre. Det lovar jag mig själv. Jag har gjort de flesta av läxorna, så nu ska jag sova. Klockan är halv elva. snacka om att mitt tidsschema blivit förskjutet...

Anyways. Vi har långhelg, samt en early release på torsdag. På lördag ska familjen iväg på en volleyboll turnering, men jag funderar på att stanna kvar och kanske åka in till Bend. Det skulle verkligen vara kul att komma till en stad.

Annars är allting bra, nästan lite för normalt. Jag lagade mat idag, jannes pastagratäng. stor succé... Funderar på att ta prostart (- hemkunskap) nästa termin. Det verkar väldigt trevligt. Man får laga mat, som man sen kan ta med sej till lunchen och äta av. Trevligt Trevligt.

aja, godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Anton Westin

Tjena :D var i USA befinner du dig? Jag bor 15 minuter utanför Salem (Oregon)

2010-10-21 @ 07:36:21
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemkunskap lâter toppen - kanske âr den bättre ân hemkunskapen med Hermine. Anna ska oxâ ha hemkunskap i vâr - med Micke.

Kul att du hjälper till att laga mat ibland - har du inte gjort din goda laxpasta ännu?

Kram ma

2010-10-21 @ 08:21:30
Postat av: Anton Westin

sv: jag åker med EF :) du då?

2010-10-22 @ 00:54:36
URL: http://antonwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0