Innan dansen

Nu när jag delat min besvikelse över amerikanska skoldanser kan jag berätta något roligare. Nämnligen om fredagens assembly, och noiseparade!! Vilket var toppen

Jag hade inte en enda lektion i fredags. eftersom att jag blivit excused utav Mrs Duncan. Varför? jo för att vi fixade med våran float till the noiseparade!. Sen var lektionerna i fredags bara 25 min långa, då vi hade special schema för homecoming assembly. 





Sen hade vi homecoming assembly... med massor av lekar, airband, tävlingar mm. Vårat airband skulle ha varit jättehäftigt, men vi hade problem med våra props. Alltså glowpaint. Den ville inte lysa, så åskådarna såg ingenting. Men annars var det jätteroligt, och jag har massor av filmer att visa någon gång.



tugowar



seniors wall...

Och sen hade vi ju en liten noiseparade, vilket var lite långtråkigt, men ganska cool. Vår float var toppen, och vi hade det riktigt bra därpå. Med massor av godis....





fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0