kanske inte sovdags än ....

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem var den sista du träffade? Ana
3. Hur lång är du? 175.5

4. Vilken var den senaste film du sett? Film... hm. ingen aning. Tvserie - project runway


5. Vem ringde du senast? Barbara

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha tur dt... vad gör du?" till Michael

7. Var är dagens planer? Dagens= söndag. v-lillebror football game, middag hos v-mormor

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta


10. När såg du senast din mamma? 1 månad, 3 veckor

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 05.00, familjen skulle åka iväg, och lämnade mej hos ana.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ehhh inte vad jag vet.

14. Vilken är din favoritplats? Skolans soccerfield

15. Vilken plats föredrar du minst? 7eleven

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en byggnad jag själv har designat, med en snygg kille vid min sida

17. Vad skrämde dig som barn? Den dumma styvmorn i Disneys tecknade törnrosa.... Malefix
18. Vem fick dig att skratta senast? Min övertrötthet

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? JA

20. Har du stationär eller bärbar dator? Mini-bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Något plagg, ja, full pjamas, nej
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu bara 1.... 

23. Hur många landskap har du bott i? 1 svenskt landskap, 3 länder
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Inte vad jag minns

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, om det inte är för kallt

26. Är du social? Vilken fråga. Jag åkte ju hit, så lite social förmåga måste jag väl ha
27. Favorit efterrätt? Citronpaj med maräng

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa, inreda + bygga ett hus

29. Tycker du om Kinamat? <3 <3 <3

30. Tycker du om kaffe? Usch då


31. Vad dricker du till frukost? Helst juice, men här blir det vatten eller mjöll

32. Sover du på någon särskild sida? Ryggen mot väggen. Alltid
33. Kan du spela poker? Kanske det

34. Tycker du om att mysa? Aa , varför finns det inget bra ord för att mysa på engelska?

35. Är du en beroendemänniska? Troligen


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja. två stycken faktiskt. Barbara och Tova
37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Franska, lite Spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? I wish
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om det är ganska varmt, och finns vågor. Annars pool


41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, kläder, smink

42. Äger du dyra smycken? Inte som jag har köpt iallafall.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej. Sånt är inte bra att göra

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Peanutbutter M&M

45. Välj ett ärr på din kropp? Är väldigt förtjust i ärret på underarmen, efter en liten sak jag opererade bort precis innan jag åkte till USA.


46. Vad har du för ringsignal? Vet inte. Ljudlöst

47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Någon stans antar jag.

48. Kan du byta olja på bilen? Vad för något?

49. Har du fått fortkörningsböter? Nej

50. Vilken var den senaste bok du läste? Bra fråga. Typ the lost symbol av Dan Brown


51. Läser du dagstidningen? Nej

52. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

53. Dansar du i bilen? haha oja

54. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kemi tror jag

55. När var du i kyrkan senast? I onsdags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0