Ledig dag

Klockan är 10.40, och jag sitter hemma och degar. Vi är ju lediga idag... alltid lika trevligt. Och nästa vecka har vi bara skola i 2 dagar, och sen är det en riktig långhelg. På nägot vis känns det inte som att vi haft så mycket riktig skola sen jag kom hit. Homecoming förra veckan, två korta veckor nu, och sen är det snart lov om jag inte tar helt fel. Imorrn var den ursprungliga planen att jag och Ana skulle åka upp mot portland och salem för att se en college-fotbollsmatch, men det kom lite hinder ivägen istället... Så jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen.
edit. ursprungliga planen är back on! Imorrn ska jag till Portland och se på college soccer!!! exiting!

Ikväll är det iallafall den sista footballmatchen hemma, och troligen den sista den här säsongen. Jag vill dit, men vi kommer frysa sjukt mycket.  Men först vill jag föra något annat. ska se om någon vill vara med mej... :D

Och igår kom en trevlig figur och hälsade på oss efter the soccerpractise. Personen som alla här nere ÄLSKAR... ( varning för extrem sarkasm..) Hon ville prata med ngra utav oss, och jag försökte bli klar snabbt som satan. Men den här gången förstörde hon inte livet för mej, utan "bara" för en annan. Tack så mycket. Pff  mamma och pappa, ni borde veta vem jag pratar om. alla andra, ni missar inget av värde om ni inte vet...



Kommentarer
Postat av: Ma

Kul att du kommer ivag till Portland!! Har du funderat pa att anvanda din kappa om det nu ar sa kallt - eller passar den inte den I Prinville? Om du hittar en varm jacka som du kan tanka dig kan du ju kopa den, jag kan vara med o sponsra, jag vill inte att du ska frysa..:

2010-10-22 @ 22:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0