Ledigt

Nu är det tisdag, och jag har haft min sista lektion för den här veckan. Kvar är bara tomma dagar, utan speciella planer än. Men jag vet att jag vill till Bend och shoppa på lördag, och sen skulle det vara kul med en liten halloweenfest någonstans. På söndag ska jag nog trick or treata med de andra utbytisarna, och sen kanske vi ska se en skräckfilm eller något sånt.

Min kostym är klar. Den är påväg hitåt... hoppas den kommer fram i tid :)

Annars ska jag fixa ihop en liten film eller två, det är mitt mål med långhelgen, och rensa bland mina foton. Och städa rummet, fixa i itunes, hmm kanske baka, och sen ska vi äta middag med allas favorit Linda. Det kommer bli en intressant helg.
Definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0