-

Vet ni hur svårt det är att hitta tid att skriva varenda dag?
Idag är den första dagen på två veckor jag har hunnit göra andra saker än att äta, sova, plugga, och saker som har med sport. Det var välbehövt. Skälet är att vi hade early release idag, och blev släppta halv två. Jag och några andra åt på pizza hut, och sen gick jag och ana i några affärer, där jag köpte mitt första läppstift någonsin (det kostade bara 1 dollar, så bra läge att prova ... ) resultatet får ni se på homecoming...

Homecoming ja, det är ganska snart, precis som min födelsedag... vi har inte temanen för spirit week helt klara än, men temat för vår parad är musikgenrer, och alla årskurser har en egen genre. Jag hoppas att juniors får pop, techno eller rock... hip hop skulle också kunna vara kul... snälla , bara inte country!

Det ska bli så kul att få klä upp sej lite. Har även hört att vi har en winter formal i januari, och en junior/senior prom senare på året...  så lite danser får vi allt.

ana, jag och barbara

(ser ni football teamet i bakgrunden?)

 


Kommentarer
Postat av: Ma

Kul att se kort, ar bada utbytisar? Du far berate lite om kladstil nag on gang, går de I flip flop? Btw, vi ar imponerade over att du skiver varje dag! Det ger mig motivation att ga upp pa morgonen.

2010-09-23 @ 07:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0