Animal Printed

Efter en lång dag med loppmarknad och uppackande har jag nu kommit till ro. Nyss målade jag och Annie (äldsta systern) naglarna. Mina tånaglar blev leopardfläckiga... Precis som för ett år sen, fast det blev finare nu. (anna, kmr du ihåg nagelpennorna du ville ha?? Såna har jag målat med idag!)

Imr ska lillebror spela ett football game, men jag och Annie ska nog gå och shoppa istället. Låter mycket bättre, även om det annars skulle ha blivit mitt första football game :O aja, det blir nog fler chanser.

I miss all of you guys back home, though I'm having a wonderful time over here. Sweet dreams :)

Kommentarer
Postat av: anna

åhh! du MÅSTE köpa såna pennor till mig, miss u

puss

2010-09-12 @ 13:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0