B-day

Snart fyller jag år. Det är faktiskt bara 11 dagar kvar nu :D tydligen har mamma och pappa köpt en present och lagt i paketet som snart är påväg mot mej, men jag kan ju förtydliga lite vad jag faktiskt vill ha, ifall de känner att de vill köpa något mer.

jag vill ha:

- en Flip cam corder, (modellen spelar väl ingen roll, men jag vill ha en fin med motiv på! )



- en stjorta ifrån hollister / abercrombie (mysig, storrutig, men inte den ifrån hollister i färgen Light Navy Plaid för den har jag redan..)


http://publishme.se/1594313/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body





(märkte nu att alla jag lade upp var ifrån abercrombie, men det finns liknande på hollister...)

- jag vill ha en väska... vet inte vad för sort, men en tygpåse är väl en bra start...



- Parfymer.... acqua di gioia från armani luktar jättegott, likasom DKNY Be delicious





-mer parfym : alla älskar väl abercrombie och hollister affärerna! de luktar ju så gott... därför vill jag ha en av de två parfymerna de använder...  So Cal (hollister) eller Fierce (abercrombie) och ja, båda är herrparfymer.



- pengar är ju trevligt....

- en shoppingtur på forever 21's hemsida....

inte så mycket va .... men det roligaste att få är trots allt personliga saker, där man märker att avsändaren har tänkt till lite... och man blir lite överraskad av saken, men ändå väldigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Ma

Var lilla present kanns lite fjuttig nu nar du talat om vad du vill ha...hoppas att den kommer fram itid att du anda kommer tycka att den ar personlig..

2010-09-27 @ 07:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0