homework

Vi har jättemycket läxor här! Det är inte det att de är svåra, för de flesta är sjukt enkla, men vi har så mycket av dem att man inte hinner med något annat. Man kommer inte hem före vid 6-7 tiden, för däremellan har de flesta sportat , eller gjort något annat vettigt. Visserligen nte jag, men jag överlever nog ändå. När jag kommer hem äter jag, och fixar lite småsaker. Sen gör jag läxor, och sen bloggar jag, och går och lägger mej. Vilket liv. Tur att det är kul under skoldagen iallafall.

Jag ska ta bilder på huset, staden, familjen, skolan, ja allt sånt som ni vill se. Någon gång iallafall. tar nog med kameran imorrn, men vi får väl se hur det går med det.  Sakta men säkert bygger jag upp ett liv på andra sidan atlanten, och snart kanske jag kan börja uppdatera med lite roliga saker också.
tills dess, adios.

tänk att jag bara vart i Prineville i 1 vecka... känns som mycket längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0