N Y !!!

Jag är i NEW YORK!!! Finally .Det är jättevarmt här, så ACn är på för fullt.... Vi har det bra, sitter här på ett rum och anstränger mej för att inte somna... Klockan är bara halv åtta, så det skulle inte vara bra att somna redan. Jag vet knappt vad klockan är hemma, typ halv två på natten, men jag tycker att vi har rätt att vara trötta.
Anyway, vi har ätit kvällsmat på hotellet, och skaffat nyckel till internetet. Imorrn är det fullt schema, med bla central park och rockfeller center. Jag vill sova. Nu. Godnatt

Kommentarer
Postat av: tillis

fan va kul att du är där nu soffan! hittade din blogg via face och lovar att jag nu kmr bli en trogen läsare ;) hoppas du får de skitkul i NY och uppdatera så ofta du kan! puss och kram <3

2010-09-11 @ 17:21:53
URL: http://meinparis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0