Resfeber

Herregud vad har jag gett mej in på? Om 9 timmar har jag sagt hejdå till familjen, katten, aupairen, ja, alla! Sen är det jag mot världen. Ensam. Har redan sagt hejdå till alla kompisar, Greta det var nog bra att vi inte gjorde det på riktigt, hade varit ännu svårare annars.
Allt är packat nu, eller nästan iallafall. Vi får la se hur tungt det blir, får ha ca 20 kilo i väskan. och 8-10 i handbagaget.

Jag kommer inte kunna sova. Varken inatt eller imorgon natt. Får roa mej med att se på tvserier istället, så kan jag sova på planet. Typ.

Finns det någon som flyger med explorius den 7 sept från köpenham?? har inte sett någon än, men det finns säkert några. Nej, nu ska jag försöka sova. Om det går - tant mieux , om det inte går - project runway, och så tittar jag in här senare.
natti natti
skulle ha publicerats den mitt i natten mellan den femte och sjätte sept. Har lite problem med bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0