Sad

Herregud. Såg nyss den sorgligaste filmen ever, eller iallafall den näst sorgligaste. Den enda som var värre var Remember Me. Jag grät som bara den i slutet på den... Anyway, vi såg på The Last Song, med Miley Cyrus och en som såg precis ut som han som spelar dr House. ni MÅSTE se den, jag vill veta om det bara är jag och Annie som är lättpåverkade, eller om den faktiskt är sorglig. Ni kan väl säga till och berätta resultatet....

Jag trivs jättebra här. Hade lite hemsaknad igår, men det är inget med det. Sålänge jag hittar på saker, och inte tänker för mycket på er där hemma så går allt bra. Prineville är så fint!! alla i familjen skulle älska det på ett eller annat sätt, förutom Aslan (medellivslängden på katter här är 5 månader)

Pappa: golfbanan som finns i staden är hur fin som helst. Och alla åker runt i golfbilar. jag menar alla.

David: gissa vad för sorts kylskåp vi har: ett med ismaskin i ! hur kul som helst... dessutom skulle du älska vår hund. Han är jättestor, älskar bollar och att brottas med små skitungar, och bara allmänt rolig.

Anna: Du skulle gilla alla coola prylar vi bara ser i tidningar i vanliga fall! typ covergirl smink, eller nagelpennorna. Och du skulle älska Reeses ( chokladgodis med peanut butter i, nej, juste du har ju godisförbud hahaha) Och du skulle älska cheerleading, och vår studsmatta ( sjukt bra studs )

Mamma: du skulle också gilla golfbanan. Och hela staden som är så gullig och pluttig. Sen tror jag också att du skulle gilla v-mamman, och deras planer på hur de ska renovera huset.



Kommentarer
Postat av: dave00

kul skulle vilja vara där.

2010-09-23 @ 19:44:08
Postat av: Alice j

Har sett den! Du e absolut inte den ända som tycker att den e sorglig. Hela bion satt och storgrät. Hoppas du har det superbra i USA. Är det varmt där?

Kram!!!:)

2010-11-08 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0