Shopping mall

Idag har jag shoppat! Väldigt annorlunda från hur det är hemma, men det får väl duga. Vi var på ett litet mall i Bend, där alla affärer låg utspridda (lite som på den där outleten utanför paris mamma). Vi var inne på de ställen som man kunde gå på, typ target, rue 21, och en jättehäftig affär som sålde saker från hela världen. Jag hittade svenska pepparkakor där inne!!

Jag köpte lite blandade saker, skolprylar, en kofta, shorts, gympaskor och jeans. Och massa annat som man måste ha, typ bodylotion. Alla flaskor är så mycket större än hemma, minsta schampoflaskan jag såg var dubbelt så stor som de vi har hemma. 

Lillebror spelade sitt första football game idag, de var sjukt söta där de sprang runt i sina football kläder. Tydligen så vann de matchen...

Men det var kul att shoppa lite, shopping terapi funkar mot allt, och även om det inte behövs är det inte helt fel. Sakta men säkert börjar jag pricka av min lista med saker jag måste prova att göra och äta här. Idag har vi checkat av Reeses, Jamba Juice, Mtn Dew, och något annat godis jag inte kommer ihåg namnet på. Nya favorit drickan är nu Mtn Dew, och favorit smoothien kommer ifrån Jamba Juice. Vi får se om något kan kryssas av imorgon eller inte. Troligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0