Swedish fish

My gosh. vilket football game.... vi vann iallafall!!! GO CC COWBOYS. typ. men nu är jag hemma och äter swedish fish, mums.

igår när jag och Ana satt i biblioteket och pluggade hände det något konstigt. Biblotikarien frågade om vi ville ha popcorn, och efter 10 minuter kom hon ut med en hel påse nypoppade,smöriga popcorn. varför? bra fråga. Men gott var det. Vi vann volleyboll matchen igårkväll också, bara så att ni vet. Men vi förlorade två fotbolls macther...

Nu när vi ändå pratar om sport kan jag berätta att jag ska bli tjejernas fotbollslags manager, vilket innebär att jag får åka på deras matcher (=missa skolan) och hänga med dem på eftermiddagarna, utan att behöva vara med... sen i vinter ska jag nog spela basket, och i vår blir det track and field...

Imorrn ska jag ut i skogen med familjen, som ska ta professionella familjefoton...spännande! tydligen ska vi hika lite, men inte jättelångt.

Juste, jag kan numera öppna mitt skåp, och jag har bytt till ett skåp som är högre upp... Så nu slipper jag släpa på alla böcker samtidigt!! YAY






we can fit ana into barbaras locker... is it just a big locker, or a small person?

 

cheerleaders

om ni inte ser vad det står: WE R CC

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0