VAL...

verkar inte som att valet går som jag ville... SD får väl vågmästarrollen, nu är det upp till Reinfeldt att avgöra hur de ska hantera läget. Jag lägger ned mina försök att hänga med i valet, som ju iprincip är över nu, och återgår till min Kemiläxa. Jag ska förbereda en labbrapport... kemi lärarn påminner lite om en fransk lärare. Allt i vår labbbok ska skrivas i blått bläck, och vara perfekt in i minsta detalj. Typ.

mamma: eftersom att mitt nätverk med mobilen knappt funkar svarar jag här: jag fick tag i eugenetjejen, men hon ska nog åka hem ändå. Lite synd, men det är hennes val, och jag förstår henne. Och pappa: har jag ett kreditkort eller ett debit-card ? när man betalar här måste man berätta vilket det är, och jag är lite lost.

jag har iallafall plugggodis... THE BEST




Kommentarer
Postat av: Ma & Pa

Du har ett debit card. Och hur ar det med din egen hemlangtan? Kram

2010-09-20 @ 06:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0