Val?

tydligen så är det val i sverige just  nu. Jag följer valvakan så gott jag kan, men det går väl sådär. Jag bryr mej egentligen inte, sålänge SD inte får en vågmästarroll!!!! Det kan knappast vara bra på något sätt.  Jag måste säga att jag helt hade glömt bort valet. Nuförtiden ser jag aldrig på nyheter på tv, läser inga tidningar, och ingen jag känner berättar det viktigaste för mej. Jag är helt avskuren ifrån verkligheten. Det är enkelt att bli det här ute på landsbyggden. Det förklarar en del om varför vissa är lite trångsynta....

Det regnar fortfarande. Jag sitter inne och kollar på peter pan med  min värdsyster, och fryser.  Jag bara väntar på att det ska bli kväll, så att det kan bli morgon, och jag kan gå till skolan igen.

toodelooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0