One Year

Gissa vad som hände för precis ett år sen? Då fick jag (delar av) min placering! Pierre från Explorius ringde och berättade att jag skulle till Oregon, någonstans runt Eugene. Eller ja, det blev 3 h bilfärd därifrån, men det är detaljer. Och så fick jag veta att jag skulle åka 1 vecka senare, den 7 september. Har roat mej med att läsa gamla inlägg från just då, det är ganska kul faktiskt. Då var jag stressad som fan, och höll på att bli insane av att inte veta någonting. Just nu, efter ett underbart år som visserligen inte blev som jag trott, så är jag mycket mer till freds med livet. Det är galet hur mycket som förändras över ett år.
first or second week in Prineville i believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0