Barnkalas

I gårkväll var jag på en 18års fest. Amerikansk 18års fest. Lite skillnad mot hur vi gör det i europa måste jag säga... En av mina amerikanska vänner, Jennifer, ordnade kalaset, och det var lite utav en flashback till när man var typ 10. Vi körde musical chairs (hela havet stormar), dansstopp, åt ost, crackers, vindruvor kaka och grönsaksdipp, drack juice, och öppnade presenter, sen gav vi oss iväg på en scavenger hunt, där man skulle leta efter vissa saker och ta kort på det. Enda skillnaden var väl att vi var tillåtna att köra bil, det finns inte många 10-åringar som får det. Men det var trevligt iallafall, bättre än att inte göra något alls,

och nu har jag fått lite inspiration till min 18 års dag... kanske... inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0