I'm gonna make a change

New semester tomorrow... Jag är jättepeppad på att få nya klasser och allt sånt, uppdatering på hur allt det nya går får ni imorgon.

I helgen var jag i Newport, vid kusten av Oregon, det var sjukt vackert, och väldigt mysigt. Vi tog ca en miljon bilder, men alla ligger på den stora datorn, så jag lägger upp dem imorgon. Det känns som att det är vår här borta. Jag älskar våren mer än allt annat, bara att känna doften av frisk vårlukt gör mej glad. Nästan lika glad som att köpa ett par fina skor. Lucky me som har fått både och idag... Skorna köptes till winterformal, och provades i butiken igår. Beställdes online idag, en halv storlek större... De borde ligga i brevlådan på torsdag! Wohoo

Sen har jag också en kul sak att berätta för er, kanske imorgon eller på torsdag... Jag är extremt glad över det hela! Det ska bli så kul!

Btw om två veckor är jag på Hawaii!!




Kommentarer
Postat av: MF

Jag blir väldigt nyfiken på vad som kommer i morrn.

btw jag skickade ett brev till dig i dag så då får du vara nyfiken på vad det innehåller. Kram

2011-02-02 @ 09:44:29
Postat av: Pa

Är det newport där man hade Americas cup seglingar? Kanske var på östkusten! Pa

2011-02-03 @ 07:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0