Nytt Schema!

Puhhhh, första skoldagen med nya schemat är äntligen över. Det var en väldigt lång dag, men jag är nöjd med de nya klasserna, den här terminen kommer bli toppen! Sen hade vi en match mot Summit, som var väldigt jämn, inte så intressant, men ändå.

Så mitt nya schema ser ut såhär:
P1:  US History B, med samma lärare som innan, verkar som att det är roliga människor där, så det blir nog bra
P2:  Americana, vilket typ är en timme man kan sitta o spela gitarr på, samt att vi kommer behöva uppträda någon gång under året. Soft! Barbara och Michael är också där med mej.
P3:  AP Chemistry B, samma som förra terminen, förutom att halva klassen hoppade av. Jag brukar spela 5 i rad den här timmen.... ;D
P4:  Pre Calculus fortfarande enkelt, men klassen är väldigt rolig, (samt att jag satte kurvan för bedömningen på vår final... alltid lite kul)
LUNCH
P5:  English 11, tillsammans med tråkigaste läraren på skolan (som också är min connections teacher/mentor). Men jag har väl knappt något val. Planen är att jag ska spela 5 i rad med Leo den här timmen..
P6:  Social Animal, någon slags sociologi-klass, verkar intressant, och ganska enkelt. det är jag och massor med freshmen haha
P7:  Basic Art, fantastiskt slut på dagen, våran lärare verkar vara jättebra, och det är ganska kul människor där just nu.

Sen får vi väl se hur det utvecklar sej, men hittils verkar allt bara bra.... Men vi har en vecka på oss att byta klasser, så mycket kan hinna ändra sej.


Kommentarer
Postat av: MF

Det verkar ett ganska spännade schema. Men vad menar du när du "spelar 5 i rad" ? Kram

2011-02-03 @ 13:12:59
Postat av: Anna

Hahaha, det låter som ett bra schema! Det är alltid bra att träna sig på 5 i rad.... :D

2011-02-04 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0