Resefeber

OMFG! om 12 timmar är jag på ett plan mellan San Fransisco och Hawaii! Helt sjukt! Just nu håller jag på att packa.. mitt rum är en stor mess, eftersom att jag också packar ihop alla mina saker i rummet. När jag kommer tillbaka ska jag flytta in i ett nytt rum, eftersom att övervåningen nästan är klar...

Jag är sådär mysigt stressad, blandat med förväntansfullhet, vilket gör att jag blir vimsig som en höna. Fick total panik när jag inte hittade passet, som jag hade gömt smart för alla andra i en låda i en låda under sängen. Tack för detta fina drag mamma och pappa! Men i övrigt går det ganska bra, målet är att inte checka in en väska, så jag har en liten kabinväska framför mej...   återkommer med uppföljning...

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag har också resfeber inför Hawaii...

Kram ma

2011-02-12 @ 08:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0