2011

Det är konstigt att skriva att det är år 2011. Att det har blivit det året då så mycket kommer hända. Mina sista månader i USA. Hawaii. Träffa familj, släkt och vänner igen, efter ett helt år borta. Börja gymnasiet igen. Fylla 18 år. Jag kan bara föreställa mej hur snabbt det kommer gå, och hur lite tid jag faktiskt har kvar i Prineville. Det känns konstigt att tänka på det. Ångesten börjar krypa i mej bara av tanken. Så det ämnet ska vi undvika.

Igårkväll var toppen. Barbara och Ana kom hit, och vi hade det väldigt skoj, numera finns det 1 timmas inspelningar utav oss dansande och sjungande till alla möjliga låtar. inte för att ni kommer få se det... Jag är även stolt ägare av 3 st partyhattar!!  Visar bilder och sånt imorgon. Tills dess, godnatt!

bonne année et bonne santé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0