.

Det är iskallt i vårt hus. Isolationen mellan vinden och alla rum är borttagen just nu, den ska bytas ut, men den nya isolationen har inte kommit än. Tydligen är det 60F inomhus. alltså samma sak som 15 C. Dvs skitkallt. Jag borde plugga, skriva en uppsats om boken White Noise (som är väldigt konstig! undvik den), men det får vänta lite. Kemiläxan är iaf klar.

Idag ska jag spela basket, såklart, men vi ska bara träna i typ 1 timme. Resten av tiden ska vi förbereda våran fundraiser vi har imorgon. Vi serverar tacos, och ska spela mot Bend Lava Bears, som är rankade 2a i Oregon bland 5A skolorna. Det kan bli en bra match, hoppas att vi vinner! (när jag säger så syftar jag på varsity laget.. ) Sen på torsdag spelar vi mot Madras Lady Buffs .. Sist vi spelade mot dem förlorade vi, men det var ganska (relativt) jämnt, så vi hoppas på att vinna den här gången. Sist men inte minst spelar JV och Varsity mot La Pine på fredag, vilket innebär att jag är ledig :) soft!

Vi har sjukt mycket matcher de närmsta veckorna! Det är väldigt kul, även om jag önskar att vi hade lite fler träningar ibland också... Men man ska väl inte klaga.


Kommentarer
Postat av: Ma

Än så länge håller nyårslöftet!! Kram

2011-01-03 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0