snowflakes

snart är det winterformal! korta klänningar, mycket dans, festligt, roligt, lame, ja det finns många åsikter om det. Vad vi vet är iallafall att det inte är långklänning som gäller, och att ingen egentligen tar det välidgt seriöst. det är bara en rolig grej att klä upp sej till. Prom är senare i vår, och då gäller det. Ja, och så vet vi datumet också. Den 5 februari. Och vi kan förvänta oss mycket drama. det är trots allt high school.

Men vad för någon klänning ska jag ha på mej?

vilken gillar ni bäst? nr 3 har jag redan köpt, som alternativ ifall jag inte hittar något annat. den kostade bara 20 dollar , så det gällde att slå till...


Kommentarer
Postat av: mormor

Av de där klänningarna håller jag på nr 3 som du redan har köpt. Både snygg modell och snygg färg som jag tror skulle klä dig med ditt blonda hår.

Här är det lördag morgon och vi har besök från Paris, i går kväll firade vi Hanna som fyllde 40 år. Tyvärr har den fam vinterkräksjukan så vi blev lite decimerade.

Kramar mormor

2011-01-15 @ 09:15:30
Postat av: Ma

Jag tycker den gröna enaxlade är klart snyggast bland dessa - är det den du har köpt? 20 dollar är ju ett riktigt fynd!!

2011-01-15 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0