You can't fail unless you quit!

En lång vecka är äntligen över. kort uppdatering :
- vi spelade en basketmatch. som gick ännu sämre än de andra vi har spelat.
- lagkänslan är i botten just nu
- massor med plugg
- ännu mer plugg
- fick ett A på en presentation i US History idag :D
- basketmatch imorgon, mot summit. har inte träffat hela laget sen i onsdags, då vårt senaste fiasko var.
- Ducks förlorade sin viktiga match i måndags.
- jag provsmakade 20 sorters chilli...
- Annie åker till eugene för att spela volleyboll i 3 dagar den här helgen
- ledig på måndag! Martin Luther King day...
- winterformal är snart, den 5 februari
- hawaii är om mindre än en månad!!
- jag har bakat svenska kakor idag :) alla möjliga sorter faktiskt.. och jag hittade vaniljsocker på ikea
- ny favoritserie : psych
- nytt favorit tvspel: Just Dance på Wii
- vi spelade just dance på en mattelektion i torsdags
- jag har sett två kinesiska filmer den här veckan
- har planerat mitt schema för nästa termin. det kommer bli awesome!
- musen som bodde i vårt hus är äntligen död
- tuppen attackerade mej nästan idag.

sist men inte minst, ett citat ifrån US History idag : (angående våra projekt vi presenterade idag, vi skulle skapa en middagsbjudning med folk ifrån 20-talet)

-" ...So we invited Hitler... and put him next to Al Capone, cuz they both are like bada**** (elaka blickar från läraren) , Hitler he didnt like Nazis did he? or wait, he liked nazis , right? hmmm idk"
(alla börjar prata i mun på varandra om hitler, de tyska ser väldigt sura ut, annan elev svarar)
" Hey Raoul, Hitler was like THE nazi, ..!"
" Oh yeah, i knew that.. hehe, so he liked nazis.."

Ja jag bor i Prineville, ^^




Kommentarer
Postat av: Ma

Har du hört att vi oxå har Just Dance - i och för sig bara den första, men quand même. Erik och Greta har också fått Wii och just dance och eftersom David och jag är i Sverige över helgen så hoppas vi att få spela det dem dem idag eller imorgon. Kram

2011-01-15 @ 13:26:21
Postat av: Anna

Hahaha, gillar citatet, skarpt! :D smarta amerikaner xD kraaam

2011-01-16 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0