2 faced

Det här är hemskt. Om 4 hela dagar åker jag tillbaka mot europa. Inte nog med det, om 4 dagar vänds hela min värld uppochned. Den dagen, kommer lätt vara den värsta det här året. Så många jag inte kommer få se igen, eller iallafall inte snart. I can't stand it, bara tanken på det ger mej panik.
Igår sa jag hejdå till mina host grandparents, det var hemskt, fick tårar i ögonen. Och snart är det ännu mer goodbyes. Barbara och Katie måste jag säga hejdå till på torsdag till exempel.
Samtidigt ser jag verkligen fram emot att åka, det ska bli så kul och skönt att komma hem igen.
Jag byter typ åsikt om att åka var tionde minut, ena minuten är jag jättetaggad, andra är jag helt deprimerad. Just nu är jag deprimerad.
Sången är ett försök att muntra upp mej och alla andra som ser denna svarta deprimerande countdown. Vet inte om det fungerar.
Och en till, den här känns typ lite enklare, för då behöver jag inte lämna någon, och det är typ närmre vårt mål. Dessutom kommer det finnas massor av roliga filmer på den flighten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0