Art

I ett svag ögonblick lovade jag för 3 månader sen min värdmamma att jag skulle måla en tavla åt henne. När jag väl satte igång med uppgiften förra veckan så upptäckte jag att det knappt fanns något bra material, inga ok penslar, och färger som är lämpade för 3åringar. Jag blev besviken och tänkte ge upp. Igår började de tjata på mej igen, och jag bestämmde mej för att ta tag i det. Med färg som försvann så fort man målade ett nytt lager, och en sponge som pensel var det svårt. Idag gjorde jag klart målningen, och blev positivt överraskad. Yay, nu är min värdmamma överlycklig, och målningen hänger redan på väggen.

.
.
.

Kommentarer
Postat av: Ma

Tidspress har alltid varit bra för dig och din effektivitet!!

Snyggt resultat, förstår att hon är nöjd!

2011-06-11 @ 00:05:54
Postat av: MM

Bra gjort Sofia. Smyggt resultat förstår att de är nöjda.

2011-06-11 @ 06:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0