Segt

Det är både kul och annoying att vara hemma. Känns helt fel, saknar alldeles för många människor för att det ska vara bra för mej. Samtidigt är det sjukt kul att ha min värdsyrra här med mej, vi har haft det så roligt hittils... Idag är det 1 vecka sen jag lämnade Prineville, svårt att förstå va. På den veckan har jag gjort så mycket olika saker... gått på SSPs skolavslutning/student, turistat, haft jetlag, flygit i många timmar, sovit massor. försökt sova ännu mer. Ja listan är oändlig. Vad har jag inte gjort? jag har inte festat. jag har inte träffat mina vänner i Pville. jag har inte vart riktigt ledsen över något. Jag är bara förvirrad, vet inte vad jag ska tycka, tro och tänka. Jag gillar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0