simply the best

Jag har haft en underbar dag. Helt fantastisk, det kan inte bli mycket bättre än såhär. Jag har badat, solat, sprungit omkring helt randomly, shoppat, skrattat, ätit fries and icecream, druckit milkshakes, spelat basket, tagit galna foton och mycket mer. Ana, Nagina och Barbara är världens mest underbara människor, älskar dem över allt annat! De har bakat tårtor, gjort scrapbooks, och ställt upp på mina galna ideer (typ bada i the crooked river i underkläder när det är iskallt i vattnet) och jag är så glad att de finns där för mej. Vänner för livet hoppas jag. Hur jag ska kunna lämna dem, det är en väldigt bra fråga...
bildbomb får ni senare, har inte tid just nu..
And barb, if youre looking at this, here is another equation you could have put in my mathnotes,
B+A+N+S = F 4 (fantastic 4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0