dag 1 klar..

första dagen av golf är nu över... mycket trevligt, det kommer bli en trevlig säsong. Jag fick låna klubbor av tränaren, och de verkar helt ok, även om jag bara provat puttern hittils. Sen sa båda tränarna att det märktes att jag spelat golf tidigare, trots att det var så länge sen, så det kan ju bara bli bra...

första golfturneringen är den 14 mars, och det är en JV turnering (dvs 9 hål) vilket innebär att jag borde få spela, exiting! mitt mål är att få spela i minst en varsity turnering, de tar med 5 spelare för varje turnering, och de har 5 som spelade förra året, varav 4 spelade i varsity. om allt lyckas bra iår så kanske det kan gå... det gäller ju att satsa högt eller hur?

Kommentarer
Postat av: ma

Lâter toppen! Men jag trodde att ni hade snö, hur gör ni dâ för att träna - orange bollar, eller?

Kram

2011-03-01 @ 09:10:04
Postat av: Pa

Det verkar ju bra då får jag väl lösa golf licencsen i år Pa

2011-03-01 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0