Kasta Sten

Kom på att jag berättade ju aldrig om golfturneringen!

Det var väldigt skoj, vi spelade mot två andra skolor, Summit och Madras, och spelade en 3 boll med en tjej från varje lag, av alla som spelade var det 5 personer vars score räknades, jag var en av dem (det var iof bara en JV turnering, alltså inte de bästa) Vi spelade 9 hål hemma, på våran bana (som jag förövrigt aldrig spelat...  och som har massor med vatten...)

Jag gick ut som nr 3, och det gick jättebra i början, fick par på det första hålet, vilket var ett par 3, sen en dubbelboogey på ett par 4, sen gick det utför! började slå massor med bollar åt konstiga håll, i vattnet etc. eller så gick de ca 3 meter för att jag toppade dem för mycket. Allt som allt gick jag in med 65 slag, efter nästan 4 timmars golfande... ja det gick väldigt långsamt.

Men det var kul iallafall, och det verkar som att alla hade en dålig dag, de flesta fick typ lika många slag som jag haha fail. men nästa gång ska det gå bättre...

btw mamma och pappa, jag saknar att ha någon att debriefa med efter en match! ingen i min familj hänger med när jag pratar om golf! så när vi skypar nästa gång kan ni förvänta er en lång analys...

Kommentarer
Postat av: ma

Lâter som ni hade kul trots lite strul pâ vissa hâl - sâ dâr brukar det vara fôr mig med.

Debriefing per skype lâter toppen!

Innebär detta att du fâr spela Varsity nu?

Kram ma

2011-03-17 @ 08:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0