Pics # 9

bättre sent än aldrig antar jag... här kommer iallafall en bunt bilder mellan den 21 februari och den 27 februari. veckan då jag nyss kommit hem ifrån hawaii...
måndag 21 februari , tröstmat hemma, svenska pankakor med sylt och socker.. vad annars kan man äta när man vill tillbaka till Hawaii??
Tisdag 22 februari , vacker blomma inköpt i hawaii.. hmm varför cirkulerar alla bilder och tankar runt Hawaii? kan det vara för att jag verkligen ville vara där istället för i Pville?
Onsdag 23 februari, volleyballstate championship plakat, tillfixat under veckan jag var borta.. ser ni 10-an? jag var på den matchen :D
Torsdag 24 februari, disig eftermiddag efter skolan.. kallt som satan! jippie.. snön hade smält den dagen
Fredag 25 februari, jag gillar barbaras halsband skarpt!
Lördag 26 februari, bild ifrån scavenger hunten.. de blir alltid roliga att se på
Söndag 27 februari. dagen ägnades åt kemiplugg, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0