Spring break

Nu är det alltså vårlov. Eller, det är iallafall vad det kallas. Vet inte om jag håller med. Det är kallt, snöar, haglar, och inga blommor kan man hitta någonstans! Vår? NEJ Det är banne mej mitten av mars! då ska det inte snöa längre!

Nej, de senaste två dagarna har varit de obligatoriska "relax, its the beginning of break"- dagarna, med massor av lata mornar, eftermiddagar och kvällar. Ett antal filmer har vi kollat på. Både bra och dåliga. Jag har gått till kyrkan (berättade jag någonsin hur annorlunda det är?), haft intressanta disskussioner med värdsystrarna, skypat, och kollat på kläder via internet.

Nu är det dags att ta tag i lovet och hitta på något skoj.

Planer (ideer) hittils:
- spela golf
- spela golf
- umgås med Barb, Ana, Nagi, ...
- sova
- kanske i någon lång framit plugga liiiiite
- blogga
- titta på mer film
- åka till Bend någon dag
- kanske kolla på en film på the movie theater

och sen, sist men inte minst, nästa helg har jag möjlighet att åka till Portland över helgen, en hel lördag för shopping (och IKEA), och sen en söndag kollandes på femtielva volleybollmatcher. Alternativet, stanna hemma och bjuda över någon eller sova hos någon... Hmmmm svårt val. Verkligen. Kan ju säga (ifrån erfarenhet) att en hel volleyboll turnering är VÄLDIGT mycket volleyboll....

så jag vet inte vad jag ska göra... vi får la se vad som händer

Kommentarer
Postat av: ma

Du ska ju ut och resa med oss i nästan tvâ veckor sedan, sâ en hemma helg kanske vore skönt?

KRam

2011-03-21 @ 10:18:59
Postat av: anna (paris)

SHOPPING! elr, nej... det får du spara tills vi kommer :D saknar dig<3

2011-03-21 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0