torrt

inte så mycket händer i Prineville, ganska väldigt tråkigt tom om jag får säga det själv. Skolan håller på som vanligt, ointressant, det enda roliga i skolan är väl att vi tittar på Starwars i sociologin, spelar gitarr i gitarren (surprise), målar i bilden och, ja sover under de andra lektionerna. typ.

Golfen går ganska bra, eller det beror väl egentligen på vilken dag det är, men idag gick det bra. På måndag tror jag vi spelar vår första turnering.. pirrigt..  Jag försöker bestämma mej för vilka golfskor jag ska beställa.. troligen blir det ett par ifrån adidas eller nike.

har lite problem med bloggen när det gäller bilder, så det är därför det inte finns några dagliga bilder från de senaste veckorna.. men snart ska ni se att de kommer upp.. bara vänta liiiite längre
Godnatt/ godmorgon på er, nu måste jag sova lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0