ZZZ

Jag hatar tisdagar. Med hela mitt hjärta. Tisdag är en dag man borde sudda bort ifrån veckan.
Måndagar är hemska, men det vet man redan om. Första dagen efter helgen. Det blir nästan lite av en vilodag.
Onsdagar, ja då är ju halva veckan över... Partayyyy
Torsdagar, en dag kvar... Wohoo
Fredag, HELG! toppen

men Tisdagar. Ingenting. Man kan ju inte riktigt fira att det har gått en dag av veckan, eller att det snart bara är en halv vecka ... Sen har vi också Connections på tisdagar, vilket är något av en mentor/klassträff/info möte/annat tråkigt. Tråkig lärare, tråkig klass, tråkiga 40 min. Onödiga 40 min.

ett utmärkt tillfälle att lägga upp gamla konstiga random bilder.


Kommentarer
Postat av: anna (paris)

är det där aslan för han ser ut som en liten men tjock skabb-råtta...

2011-03-03 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0