bloggtorka

I'm back! tog en liten (lång) bloggpaus för att kunna njuta av de senaste fina veckorna vi hade. Så mycket som har hänt, så lite tid. Det är helt galet, om 2 veckor är jag på väg till New York, och sen kommer jag hem till Paris. Jag har panik över det, vet inte vad jag ska göra. Samtidigt finns det ett litet lugn i att veta att hela min sommar i princip är planerad, dag för dag. Och att jag vet precis vad jag kommer göra nästa år. (Plugga)
Just nu är det lördag eftermiddag, regningt ute, och jag sitter hemma ensam. Alla i familjen är ute på olika äventyr, de har försvunnit en efter en tills det bara var jag och dexter kvar. Jag roar mej med att äta snickerdoodles, skypa, läsa mina franska böcker, och locka håret. Och se på tv såklart, just nu tittar jag på secret life (of the american teenager). Ja så txtar jag självklart också.
kommer sakna de här människorna vansinningt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0