dag för dag

Det här är bara så att ni kan få en liten uppfattning om hur kort tid det är kvar... (men mest är det för mej, så att jag kan ta vara på varje dag)
28 maj = Idag
30 maj - memorial day = ledigt från skolan 2 dagar kvar
1 juni - Senior skip day (som jag inte ska med på dock) 4 dagar kvar
3 juni - Graduation (som jag ska titta på) 6 dagar kvar
4 juni - Graduation parties , kanske hejdåfest för mej och annie, senior all night party 7 dagar kvar
6 juni - sista skolveckan börjar 9 dagar kvar
8/9 juni - Finals
9 juni - sista skoldagen 12 dagar kvar
10 juni - sista hela dagen i Prineville 13 dagar kvar
11 juni - lämnar Prineville 14 dagar kvar
12 juni - planet lyfter ifrån New York 15 dagar kvar
13 juni - tillbaka i Frankrike 16 dagar kvar

Är det inte konstigt? jag har 9 skoldagar kvar, och 13 hela dagar kvar i Prineville
Visserligen ser jag fram emot att komma hem också, det ska bli kul att träffa alla, och visa Annie Paris. Och det ska bli skönt att kunna ha lite mer frihet och sånt, men å andra sidan så är det lite skrämmande att lämna Prineville, som känns så enkelt och bekvämt.

Kommentarer
Postat av: MF

Hej Sofia. Trevligt att höra av dig. Tänk vad fort tiden går. Du har ju nyss åkt iväg. Ser fram emot att få se dig igen. Läser att du alldeles fullbokad framöver. Och jag som hade hoppats att du skulle kunna jobba lite för Lini när du kommer till svergie. Kram från MF o MM

2011-05-29 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0