Golf

Idag har det varit jättevarmt och skönt, och jag har spenderat hela dagen utomhus. Spelade 18 hål golf idag tillsammans med norsken, han bestämde sej för att utmana mej, av någon anledning trodde han att han kunde slå mej. Visserligen har han ett bättre average, och ett bättre handicap än vad jag gör, men ändå.

Istället spelade jag jättebra, och vann över honom med 3 slag. Det var en riktig rysare där i slutet, efter sista hålet låg vi lika efter ganska många ups and downs. Men jag slog par, han slog en trippelboogey, så vi kan väl säga att jag vann haha. Fick också det bästa resultatet hittils, front nine slog jag 58, back nine 50! totalt 108 slag (par 72)
nu tänker väl alla ni som inte spelar golf "whateveeeeeeeeer" men för mej är det viktigt haha

Det innebär alltså att norsken blev satt på plats ytterligare en gång. :D jag är nöjd. nu ska jag bara tagga för turneringarna och försöka göra lika bra på dem...  Vi får väl se hur det går haha


bilden cp-ar men whatever..

Kommentarer
Postat av: Ma

Grsttis. Vilket bra resultat!!

Jag vann oxå igår! Pa och ja spelade 9hål med Maria o Peter E igår, och jag gick på 54 slag, bäst resultat av alla...

:D

Kram ma

2011-05-02 @ 07:22:45
Postat av: PA

Hej Jag räknade handikapp på dina sista ronder och om man utgåt ifrån ditt franska handikapp så är du ner på 36. Fortsätter du så här så får Ma och Pa det tufft. Kram Pa

2011-05-03 @ 08:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0