Whoa

Så mycket saker, så lite tid! Fullproppad helg, fullproppad nästa vecka. Sen kanske man kan slappna av lite, eventuellt.

Imorgon ska jag åka till Sisters och spela en turnering på Aspen Lakes (den med röda bunkrar ma & pa). Kul! tror jag. Idag blev jag officiellt del av vårat varsity lag, som spelare nr 6. Vår coach Bubba berättade för den föredetta nr 6 att jag hade tagit hennes plats. Lite tråkigt för henne, men jag slog henne med 15 slag i turneringen i tisdags. Its only fair. Om jag inte hade tagit två veckor "off" när familjen var här hade jag nog puttat ner henne tidigare, hon har slagit mellan 120 och 140 på turneringarna den senaste månaden... "Men lika glad för de e jag men gladast e nog räven" (byt ut det sista ordet mot hennes namn.)

Iallafall. Turnering imorrn. Regionals måndag-tisdag nästa vecka. Tror att vi lämnar på söndag eftermiddag. Upp till Pendleton blir det då. Bubba sa att det skulle vara en "good experience" för mej. Förrästen, gissa hur dags vi blir frisläppta imorrn innan turneringen? (jag lyckas inte hitta en bra översättning till released)

KL 8.45! Och skolan börjar klockan 8 hahaha så sjukt onödigt! Men, jag slipper 6 perioder utav lektioner...

här spelar vi imorrn, fint va?

Kommentarer
Postat av: MM

Så roligt för dig Sofia. Jag glädjer mig med dig.

Kramar från mormor.

2011-05-05 @ 07:58:19
Postat av: Pa

Hej Hur gick de i de röda bunkrarna, vi har ju sett banan och är nyfikna hur det var.

Kram PA

2011-05-06 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0